Top Ad unit 728 × 90

Blogger ProKişiselV1 Edit / Sipsi v1 Teması indir


Merhaba arkadaşlar sitemi açtığım ilk yazamanlarda kullandığım Prokişiselv1 temasını editleyip sizinle paylaşmak istedim.Temayı Editlediğimde Sipsiv1 Wordpress temasından biraz yararlandım ve orataya güzel bir temanın çıktığına inanıyorum tabikide takdir size kalmış.İsteyen arkadaşlar olursa editleyebilirler ancak fiat belirleyerek satışa sunamazlar.Arkadaşlar © Copyright kısmını deiştirebilirsiniz.Yanlız benim sitemin linkini kaldırmayınız rica ediyorum emeğe saygı açısından.Lafımızı fazla uzatmadan özellikler demo indirme linkini filan paylaşacağım.

Temadan Bir Görüntü;



Özellikler;
•En üst sabit menü ve logo alanı mevcuttur.
•Sağ sidebar alanı mevcuttur.
•Text başlıklar mevcuttur.
•Konu içerisi gelişmiş yazar alanı mevcuttur.
•Basit diğer yazılar mevcuttur(Resimsiz.)
•Alt oval footer alanı mevcuttur.
•%89 Seo puanlıdır.


Temayı Görüntüle     

Temayı İndir
OtoMesaj : Linkler Kırıksa Yorum yaparak Belirtebilirsiniz.
Blogger ProKişiselV1 Edit / Sipsi v1 Teması indir Reviewed by Ceo PUNK on 04:06 Rating: 5

1 yorum:

All Rights Reserved by EklentiTema - Blogger, Wordpress Temaları ve Eklentileri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.